Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

Εβδομάδα του Γκιόνη! Μάης 2008

Θεοδώρα
-Γίνεται κάτι μέσα σου;
-Ναι και είμαι άνθρωπος που περνάω αρκετές ώρες μόνη μου, κι αυτό δεν είναι μες την φύση μου! Αλλά αισθάνομαι το πόσο αυτή η εβδομάδα του ΓΚΙΟΝΗ με θρέφει, από την άποψη ότι είμαστε μαζί, ότι δεν είμαι μία μονάδα. Χάνεις για λίγο τον εαυτό σου, τις δικές σου κατευθύνσεις. Δηλαδή βγαίνεις από τα πλαίσια που έχεις καθορίσει στη ζωή σου. Είναι ένας ωραίος τρόπος να κανονίσεις τα νερά σου και να εκτιμήσεις τον άλλον πραγματικά, να δεις ότι ο άλλος είναι ένα δώρο απέναντί σου και ότι γίνεται ένα άγγιγμα καρδιάς.
-Πέρυσι, έφτασα κάποια στιγμή! Κουράστηκα, έγινα χίλια κομμάτια. Φέτος ήμουν πιο συνειδητοποιημένη
-Τί εννοείς;
-Συνειδητοποίησα ότι πρέπει να προστατεύσω αυτό που με κάνει να προσφέρω κάτι ουσιαστικό. Να προστατεύσω τις βαθιές μου ανάγκες, μία από τις οποίες είναι και η μοναχικότητα!
-Υπάρχει κάτι άλλο διαφορετικό από το περσινό;
-Ναι, ένοιωσα ότι έγινε μαγικό!
-Ή μάλλον εγώ άνοιξα τα μάτια μου και ένοιωσα ότι όλα έρχονται σωστά έτσι κι αλλιώς, φτάνει να μπορείς να το δεις
-Άκουσα και είδα ότι τα παιδιά έχουν μεγαλύτερη επιτυχία
-Δεν ξέρω.
-Πώς ήταν το εργαστήρι;
-Την πρώτη μέρα δεν χαιρόμουν τη δουλειά μου. Ήταν πολλά τα παιδιά, παρόλο που είχα βάλει όριο καθώς και πέρυσι ήταν πάρα πολλά. Πιστεύω ότι μαθαίνω κι εγώ από αυτές τις δουλειές και ότι δεν χρειάζεται να μειώσω άλλο τον αριθμό, γιατί θα στεναχωρήσω τα παιδιά. Το καμίνι φέτος ήταν καταπληκτικό αν και δεν ήμουν τόσο καλά. Είχα τόσους βοηθούς, που ξαφνιάστηκα από την προσφορά! Ειλικρινά σκεφτόμουν ΩΧ! Όμως όλα πήγαν τέλεια! Και το τελευταίο, σκέφτομαι, αξίζει τον κόπο τόση δουλειά... Το βράδυ, όταν βλέπεις το ηφαιστειάκι, δικαιώνονται όλοι οι κόποι σου.
-Τελικά αυτή η εβδομάδα σε βοηθάει να βγάλεις τον καλύτερο σου εαυτό!

Δεν υπάρχουν σχόλια: