Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008

Ρούλα Κυπρίου

Μετά το πρωινό έγινε η "γιόγκα" του γέλιου. Το παρακολούθησαν 25 άτομα περίπου.
-Τεχνητό γέλιο, όπως μου είπαν οι παρουσιάστριeς, προκαλεί στον οργανισμό ευεξία παράγοντας θετικές ορμόνες. Ε! δεν είναι και εύκολο να γελάς μία ώρα περίπου. Μετά το πρωινό τα παιδιά έπαιζαν στο προαύλιο, εγώ ήμουν υπεύθυνη της ημέρας.
-Ωραία, θα ήθελα να συζητήσουμε γύρω από τη δική σου υπευθυνότητα.
-Έλεγχα αν οι ομάδες λειτουργούσαν, η κεραμική, τα παιχνίδια. Έκανα μία βόλτα να δω αν το πρόγραμμα κυλούσε κανονικά. Και ξαφνικά έμαθα ότι ένα κοριτσάκι σφήνωσε το πόδι του στα ξύλινα κάγκελα του μπαλκονιού. Είχε πάει η Χριστίνα να το βοηθήσει και έτρεξα και εγώ και είδα ότι προσπαθούσε με σαπούνι να το ξεσφηνώσει. Μάταια. Ήταν σε σημείο να φέρει πριόνι να κόψει το ξύλο. Τότε βγήκα έξω από το μπαλκόνι και άρχισα να σπρώχνω το πόδι του παιδιού προς τα μέσα. Η Χριστίνα τράβηξε το παιδί προς τα πάνω της και έτσι ξεσφηνώθηκε το πόδι του. Όλα τελείωσαν καλά όμως το παιδί είχε σοκαριστεί. Θέλω να σημειώσω, ότι μόλις το έμαθε η μαμά του μας ρώτησε ανήσυχη αν πανικοβλήθηκε το παιδί της. Όμως την καθησύχασαν ότι δεν φοβήθηκε πολύ. Συνήθως πανικοβάλλεται με το παραμικρό μας είπε εκείνη. Λοιπόν νομίζω ότι το παιδί ένοιωθε πιο ασφαλή. Γιατί εδώ, μαζί με τα άλλα παιδιά, ανέπτυξε την ικανότητα να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες μακριά από τη μητέρα του! Επικεντρώθηκα πως θα βοηθήσουμε το παιδί. Είμαι οδοντίατρος, λειτούργησα με την απλή λογική και μέσα στο πνεύμα της συνεργασίας που έχει αναπτυχθεί εδώ αυτές τις ημέρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: