Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008

"Ηράκλειτος"

-Οι στίχοι ήταν δικοί σου;
-Χρησιμοποιώ παραδοσιακές μουσικές, από διάφορα μέρη του κόσμου και απ' την Ελλάδα και έτσι φτιάχνω τραγούδια.
-Έχεις ασχοληθεί με την αρχαία ελληνική μουσική, με τα μέτρα και τους ρυθμούς που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες μουσικοί;
-Έχω γνωρίσει τον Αριστόξενο. Έχω ασχοληθεί με την αρχαία τραγωδία και με τα μέτρα και τους ρυθμούς που χρησιμοποιούσαν σε αυτή.
-Μας άρεσε! Εσας;
-Και μένα. Ήταν σαν να ήμασταν σε ένα χωριό, χωρίς σκηνικά, λιτά.
-Το περιβάλλον βοήθησε;
-Ναι οι κάκτοι! Μ' άρεσε να παίζω έξω σε φυσικούς χώρους. Ετοιμάζω κάτι με κάτι παιδιά στην Αθήνα, έχω κι ένα συγκρότημα που παίζουμε τσιγγάνικα. Θα κάνουμε μία παράσταση. Έχουμε κι ένα cd, ο τίτλος είναι Drom (δρόμος, πορεία, απεραντοσύνη)
-Συναντάς δυσκολίες με το κοινό;
-Όχι όχι το αγκαλιάζουμε Ένας είπε στην αρχή κουλτούρα να φύγουμε και μετά με αγκάλιασε Ο κόσμος το αντιλαμβάνεται όταν του λες την αλήθεια και δεν τον κοροϊδεύεις. Επειδή είναι παράσταση είμαστε σε θέση κάθε φορά να είμαστε στον ίδιο ρυθμό!
-Για μένα η φωνή μου και το σώμα μου (τα εργαλεία) μου δηλαδή,
-Κάθε φορά είναι διαφορετικά από την ενέργεια που έβαλα όταν το έφτιαχνα. Την βλέπω να έρχεται πίσω σε μένα (όταν κάνω παράσταση) απ' τον κόσμο. Οπότε εκείνη τη στιγμή που γίνεται η παράσταση εγώ το μόνο που έχω να κάνω είναι να είμαι εκεί και να λέω ειλικρινά αυτό που έχω να πώ!
-

Δεν υπάρχουν σχόλια: